Går dagen


Igår blev det ingen uppdateringar efter Malma-marknaden. Därför tänkte jag uppdatera nu och berätta om gårdagen.

Vi var framme vid fyra tiden det tar ungefär en timme att åka. Så när vi kom fram så gick jag och Johanna åt ena hållet och Fredrik och Johan gick åt ett annat. Sen ungefär två timmar efter allt tittande och shoppade så mötes vi upp. Men tiden gick jätte fort att gå runt där. Shiit!
Jag handlade för rätt mycket faktiskt. Om man säger att det gäller pengar mesigt.

Men sen när vi kom hem så släppte Fredrik av mig och Johanna vid filmkedjan och så handlade vi lite snack för vi bestämde oss att kolla på en film som jag köpte där Bring it on again hette den. Efter vårat film tittande blev jag så otroligt trött kunde knapp hålla ögona öppna! Så det var bara att göra ordning sig och sen blev det SÄNGEN! Jag slocknade med engång. Nu när jag vaknade så kände jag mig pigg och arlärt! Inte nog med det, kan ni gissa hur många timmar jag har sovit? Över tolv timmar! Gissa om det var underbart, har verkligen längtat till att få sova ut lite ;)

Btw: Idag har jag och min underbaraste älskling 9månader. Snacka om att tiden går fort fram!<3

Mitt köp:












Puss & Kram<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0