Måndag!


Go kväll!



Idag slutade jag som sagt kl:18.00 som vanligt. Blev hem gång direkt efter jobbet, för jag skulle möta upp Lotten hemma hos mig för hon hade med sig en videokamera och i videokameran så innehöll det ett band och i.. Ne nu driver jag med er. Ska komma till sak!

Men det var en video på oss från 2005 den 3maj. Då när vi uppträde på scen inför publik (rätt många.) Och vi dansade till: "jag vill vara din Margareta" ni vet den där låten?
Det var jätte kul att se iallafall, fan vad jag garvade(först när jag såg den, innan jag spelade in.) och tyckte det var skit pinsamt och bara kolla på det. Varför just den låten av alla? haha.. Men jag har försökt att ladda upp den, men det går inge vidare så jag får väl försöka lösa problemet och lägg in den snarast(!!)


Nu under kvällen så har det blivit en kvälls power walk/jogging. Och det dummaste är att man glömmer vattenflaskan. Åhh!! Klantiga sandra är i farten liksom(?!?!?!?) :p Men jag har hunnit stoppat i mig lite mat efter träningen, duschat och nu bloggat! Dags att lägga sig kanske? JA, det skulle nog inte sitta helt fel.

Hörs imorgon<3




Btw: Dagens outfit!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin blogg :)

2010-08-17 @ 10:59:08
URL: http://yessicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0