Lugn söndag


Vilken går kväll jag och Lotten hade...


Det började med att vi fick oss lite vin, Så fick vi någon knäpp idé att vi sminkar oss och även byter om till lite snyggare kläder så fotar vi varandra. Ja varför inte liksom. Tur att vi fastnar på bild iallafall. ;) Men får väl göra det roliga av situationen om man inte har några pengar till att gå ut. Men vi hade otroligt kul igår. :)
(Ni ser bilder i det tidigare inlägget.)



Men nu idag när jag vaknade så frös jag som attans. Och så otroligt ont i min hals. Nej, jag börjar bli sjuk?!?! Det är inte sant! Jag får inte vara sjuk, jag vill inte vara sjuk, jag orkar inte att vara sjuk. = Så känner jag just nu!
Men idag blir det att hoppa i ett varmt bad, dricka mycket te och tugga i sig strepsils! Och bara ta det lugnt idag.. Senare under kvällen ska jag ut och power walka. Har inte gjort det på två dagar nu, så det måste jag göra!



Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0