Lördag

Vad tycker ni om min nya design? Snyggt vah?! ;)



Fredag:
Igår efter jobbet så kom Lotten hem till mig. Och då blev det kaffe och cigg på ballen och en massa tjejsnack riktigt trevligt! Sen senare så satte vi på en film: Saturday night fever och sen blev det en till film: Snygg,sexig och singel. Efter våran film kväll var det bara att gå och lägga sig. För jag skulle nämligen upp och jobba imorgon, eller rättare sagt idag!

Lördag:
Nu idag så har jag inte gjort så mycket, hunnit och jobba. Och nu hemma här med Lotten det är inget ovanligt. Snart ska jag bjuda Lotten på en nyttig smoothie. (Hihi!) Senare under kvällens gång så blir det dricka lite vin och tjejsnack mys,mys!


Btw: Så här blöt var jag när jag kom hem idag. Det ös regnade som fan!
Det kom liksom från ingenstans. Helt sjukt.

Hörs lite senare <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0