Go'natt<3


Idag så har jag inte gjort så speciellt mycket, har tagit dagen som den har kommit, inte mer med det!
Men jag har varit hemma hos Lotten och kollat på en as bra film, bara för det kommer jag inte ihåg vad den heter.. Det stör mig :p Det var en action/komedi iallafall, kanske inte säger så mycket vad det är för film men ändå ;)

Sen lite senare så kom Robbin och Johanna över till mig på en fika. Så vi satt och snackade om lite allt och inget.
Och nu funderar jag på att hoppa in i duschen och sen lägg mig i sängen och somna till någon film bredvid min älskade :)

Imorgon börjar jag kl: 11.30 och slutar 18.00 Snacka om sovmorgon ;) Riktigt skööönt(!!)


Btw t-shirten köpte jag igår på Malma-marknaden!

 

 



Kommentarer
Postat av: Michaela Stappe

Hahahaha så jävla bäst t-shirt :D <3

2010-08-02 @ 06:00:55
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0