Go´ natt!


Ja idag som sagt blev det en power walk tur. Men jag skulle nog ändå inte kalla det power walk. Vi gick i vanlig takt rättare sagt. Vi gick mest och flummade runt jag och Lotten. Haha körde olika repliker från filmer. Vadå inprogrammerat det liksom:p Folk lär ju trott att vi är helt knäppa i bollen.. Men imorgon får det nog mer seriöst(!!) Vi gick iallafall någon kilometer, bättre än inget. ;) Btw, ska även sola imorgon. Skönt!

Idag är det en vecka kvar tills jag börjar skolan. BORING! Ser verkligen inte fram emot det. Men det är bara ett år kvar.. Så det är väl bara att kämpa på.

Men nu ska jag hoppa in i duschen tänkte jag. Och sen blir det sängen.. See you tomarrow<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0