Go Kväll

Hur har första dagen på denna vecka varit för er? Med mig har det toppen (jobbat och slitit som vanligt:p)
Men dag efter jobbet så kom miss Lotten hem till mig på en kaffe och en MASSA,MASSA tjejsnack, skvaller/hemlisar ja allt mellan himmel och jord. :)

Inte nog med det så har min data jävel pajat. Åh jag blir så sur. Har säkert en massa virus det skulle inte förvåna mig ett dugg. Men tur som är så har jag ju som sagt min räddare i nöd, DANIEL! :D Så imorgon ska jag ta med mig datan till jobbet så han får fixa den. Om det går? Hoppas för gudskelov!
Men nu tänkte jag hoppa in i en snabb dusch, sen blir puffa upp kuddarna och bädda ner sig under täcket. Mysigt värre. ;)

Natti,natt!





Kommentarer
Postat av: Anonym

då var man vaken igen:)



Klart vi kan fixa datorn.

Bring it to me!!!

2010-08-24 @ 04:46:07
Postat av: Anonym

:)

2010-08-25 @ 14:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0