Go dag!

 

 

Haft en bra dag?!.. Inte jag iallafall.Imorse när jag skulle gå upp ut sängen så var det sån pest och pina.. klockan ringde så att jag fick sån tokryck Jag ville verkligen INTE gå upp! Men till slut så krälade jag mig upp. Det var jobbigt :p Samma sekund som man var uppe ville man bara vända och krypa ner igen under täcket. Men jag kom iallafall upp och började klä på mig och fixa mig bara lite smått. Sen så behövde jag inte springa till bussen utan jag gick och hann med den, inget stress! Skönt för en gångs skull.

 

Idag + två veckor fram jobbar jag från: 11.30-18.00. Riktigt härligt med sovmogon! ;)

Men nu har jag precis haft min lunch och tänkte gå ut och ta en efter maten cigg. GOTTI, GOTT!




Uppdaterar mer när jag har kommit hem<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0