Fredag = Shopping



Idag är det FREDAG,Wooohoo! Det finns två posetiva grejer med denna dag.

ღ PENGAR på kontot!
ღ Massa shopping med Lotten.


Kan det bli bärre? Ja det kan det säkert.Men frågan är om det kommer bli det? ;) Men,men...

Idag vaknade jag runt nio tiden, tidigt tycker jag då förstås. trodde att jag skulle sova mycket,mycket längre. Men jag har iallafall sovit mina nio timmar som man ska göra varje natt. Det var skönt. Vakande även med ett toppen humör :D Det är inte alla gånger jag gör det. *tummen upp*

Men just nu kommer jag mest fördriva tiden tills klockan blir tre typ för då går min buss. Klockan fyra ska jag se till att vara i skärholmen för att möta upp Lotten där. Idag kommer det bli att shoppa som aldrig förr, det kan jag lova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0