40minuter!


Kom nyligen hem från 40minuters pass. Med jogging och snabb gång. Snacka om att jag fick mjölksyra i bena. Jag är helt skakis.. Och helt svettig är jag också för den del. Så nu blir det en is kall dusch(!!)



Btw: Jag och Daniel (min arbetskollega) har nämligen en deal! Om jag går ner fem kilo på två månader så ska han betala min efter längtande Onepiece- jump in dress. Den är inte billig. Men det var själv han som sa det, så nu jävlar ska jag ner fem kilo, jag ska bara ha den så är det bara. :) Och han frestar verkligen mig också för han vet att jag vill ha den.. Men det är ju bra, för då kommer jag igång! ;)
Det är vårat mål vi har liksom. Men sen ska jag även bygga upp mina muskler efter när jag har gått ner dessa kilo'n.


Hörs sen<3


Kommentarer
Postat av: Michaela

Du behöver inte gå ner ett enda kilo ditt pucko :) jag ska börja gymma igen och springa/jogga. Säg till när du drar ut nästa gång så hänger jag på - och jag hänger på inte hamnar efter som Fredrik ;)



Kanske kan hitta på något ikväll vi fyra? Grilla om det är bra väder och ha en trevlig kväll? :D hör av er <3

2010-08-06 @ 06:02:31
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0