VALBORG


Som sagt idag är det valborg, Vad ska ni hitta på för roligt?! Inte dricka vah?! ;) Skojja bara med er.

Vad ska jag göra för något?

Vid runt halv fem tiden kommer Michaela och Johan hit för jag och Fredrik bjuder på mat.
Sen vid 18.00 kommer alla eller ja dom som jag har bjudit.. Det blir 14 personer som ska dricka, sjunga singstar, äta lite smått och gott som jag bjuder på, fylle snacka m.m. (HAHA) Det kommer vara hur trevligt och roligt som helst! Sen lite senare mot kvälls tippen drar vi ner till brasan, och vad finns vid brasan?! Såklart  karuseller. :D Me like!
Men ja efetr det blir det hem till mig och fortsätta- festa- loss.

Att göra:

* Vad ska jag ha på mig?! :o - Det är de största problemet!
Sen fixa naglarna + håret + sminket.

*Bäddsängen och små fix är kvar,
Sen ska jag nog vara klar.. :)

Ha en trevlig valborg<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0