This day..

Jag vet, jag vet dålig uppdatering på bloggen idag!

Men jag har jobbat idag så det är anledningen till varför jag inte har. Men jag har tillgång till internet på jobbet, men har bara inte hunnit..Tycker att dagen har gått så fort idag, tycker ni också det? Har inte gjort något speciellt för utom jobbat då, och sen när jag komer hem målade jag lilla hallen mellan mitt och systerns rum. (Ni får se imorgon hur det blev!)
Haha hade lite foto krig idag på jobbet. Änltigen fick jag några bilder på Daniel. Han har så snabba reaktioner så man hinner oftast aldrig få med han innan en hand kommer upp på bild. Men inte idag.. HIHIHI!

FAKTA
Namn: Daniel
Ålder:26år, 18år i hjärnan!
Bor: Huddinge.. Men oftast på gatan.
Övrigt: Jag jobbar med Sandra (Mig så klart) Han är singel och söker en pajas till flickvän. Gillar: Vatten gympa och lekar.
Intresserad maila mig på: [email protected]
MOHAHA! Där fick du ;)




Hoppas att du gillar det jag har skrivit om dig, och ska bli kul se om jag får något svar på min mail.. ;)
Puss Sandra<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0