Går dagens händelse!

Åh herregud vilken rolig går kväll!
Allt var så bra.. är så nöjd att jag har er vid min sida. Vänner och pojken<3

Går dagen såg ut så här:
Jag jobbade från 10.00-14.00 Sen blev det hem, och fixade rummet han och sitta vid datan ett litet tag.
Men så började jag fixa mig vid fyra tiden och var klar vid halv fem. Men det fanns ett litet problem! (vi hade inget kubb) Så jag,Fredrik och Michaela åkte till Södertälje och kollade i det mesta butikerna och ingen jävel hade KUBB! :o
Men vi tänkte ju liksom dom borde ju ha det, de är fan vår nu, eller?! Aja, men vi fick panik och börja ringa personer från våra mobiler och checkade runt ifall någon hade. Och säger bara det tack snälla Johnny för att du hade det! =) Så kvällen blev räddad med kubb, YEAAAH!

Men halv sex så var vi hos Johanna och då satt vi och drack,snackade lite skit menas Fredrik satte igång grillen. Och jag säger bara det Fredrik ska aldrig mer få grilla igen! Hahah.. Blev ju nästan bränt föbövelen. Men det vart hur gott som helst, vi åt som sagt den traditionella sommar maten! Grillat, potatis sallad och bearnaisesås.

Men sen efter var det bara att spela kubb och dricka loss.. Så underbar kväll! Täänks<3
Och om ni vill se lite mer bilder från kvällen, så gå in på
http://michaelastappe.blogg.se/.

Bilder:
































Video:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0