Torsdag (en vecka kvar)

God dag mina vänner, främling eller kanske ovänner?! What ever..

Gör en liten uppdatering på jobbet, så nu vet ni det!
Det är liksom torsdag idag (trodde att det var fredag, haha).. Men vet ni vad som händer om en vecka?!... ;)
Jag ska gå den där handledarkursen :D WIIHO börja hända grejjor nu, intressant?! Men jag kommer få sitta på den där kursen i tre timmar med mamma och sen är det fler folk där, men snacka om uttråkad man kommer att bli och bara sitta och lyssna, BORING!!! Jag tycker att det är lite överdrivet lång tid. Men det komme bli skönt att få ha det gjort nu.

Jag slutar som sagt vid 18.00. Så det blir inlägg när jag kommer hem... Sweethi heart's <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0