Sömn problem.. -JA!

Vad gör jag upp nu?..
Klockan är  halv tre liksom och jag ska upp vid nio tiden. Blir inte så mycket sömn för min del. :/
Men jag har verkligen inte kunnat somnat, varför? vet jag inte.. Men jag har gjort mig lite sysselsatt under natten! Har kollar runt på nätet och så hittade jag lite kläder som jag "råkade" beställa (OPPPS.) Haha men jag kunde verkligen inte motstå att beställa. Ni får se sen vad jag har beställt;)
Men nu ska jag ut och ta en cigg, sen måste jag verkligen sova, iallafall försöka(!!)

*Påminn mig att jag måste köpa sömntabletter!
GOD NATT<3

Kommentarer
Postat av: simone

Vilka sömntabletter brukar du använda? Går inte att köpa några bra utan läkare, de där naturskiten hjälper inte :/ Men själv har jag använt propavan som är okej ibland, men imovane gör susen!

2010-04-19 @ 11:48:41
URL: http://fattybom.se
Postat av: * Em

Hej igen! Helt okej. Är allting bra med dig en måndag som den här? :)

2010-04-19 @ 12:57:19
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0