Hemma från barkaby/akalla/älvsjö..

NU äntligen hemma. Faaaan vad kallt det har varit under kvällens gång..Brrrr!!

I fyra timmar plus lite till, har jag varit bort och det blev inge race :o det gjorde mig besviken. Men det var för att det började spö regna (suck) men sen helt plötsligt slutade det och sen började det igen och så har det hålla på ett tag. Men på bilträffen var det fan över hundra bilar, det var sjukt mycket! Om jag säger så här har far och flängt lite över allt.. men så är det när de är träff/race som det nu inte blev.

Och sen så träffade jag min gamla barndomskompis JESSICA i Älvsjö :D hur kul som helst och träffas, det var ett tag sen vi sågs sist.. <3 Måste bli oftare!
Men nu ska jag slänga i mig lite mat i magen. Sen krypa ner i sängen och glo på tv.
God natt<3


I and my Lotten! <3




Kommentarer
Postat av: * Em

Bara fint. Hände det något roligt igår? :)

2010-04-18 @ 11:31:11
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Jessica

Absolut:) vi ses för sällan. men de får edt blir lite ändrig på:P

2010-04-18 @ 14:04:04
URL: http://missjessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0