God natt inlägg

Nu blir det ett god natt inlägg.

Kom precis ut från duschen, fräsch på nytt (igen.) Sen så använde jag min brun utan sol. Ja,jag vet att jag fuskar men man vill inte se ut som en blek fis nu när det börjar närma sig sommaren! ;) Så det är nog värt att använda det.. Sen så ska jag och älsklingen börjar ut och gå/jogga. Slipper man stå i vassen i sommar(Eller det är nog rättare sagt ett uttryck, för min del.) För att komma i bra form..Vi ska nämligen börja på Söndag!

GOD NATT!<3



Äntligen.. min Kamera är igång igen =D


Kommentarer
Postat av: danet

Men för fan Sandra !!!

Vaddå gå/springa?! Skulle du ha disciplin att

göra det x antal ggr i veckan. Moha ha ha ha

Tror det när jag ser det.....

Och btw du har glömt vad du har lovat tills på måndag.

2010-04-28 @ 23:33:11
Postat av: danet

och en sak till FIS inte fiss :).....

Svenska ABC

2010-04-28 @ 23:34:55
Postat av: Michaela

VASSEN heter det ;)



ÅÅÅÅÅH!!!! Ni måste få med Johan och mig också ;D haha skitbra träning ju!

2010-04-29 @ 16:03:13
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Postat av: danet

Tack Michaela!

Jag var lite trött i ögat när jag läste.

2010-04-29 @ 20:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0