Go natt<3

Kom hem för ett tag sen från Michaela, jätte mysig och trevlig kväll hade vi..tack Michis<3. Men vii kollade på Talang 2010 och sen efter det så började det en film som heter Disturbia. Asså gaah vilken irriterande film det var, haha! Satt och studsade i soffan för att filmen stressade mig som fan. Att dom inte fattade vad som på gick liksom, så dum film, hatar såna filmen. =) Men,men..

..nu tänkte jag bädda ner mig i sängen och gå och sova. Ska upp vid 09.00 tiden imorgon för jag ska upp och jobba.. (suck) Men,men pengar rullar in som det ska! ;)
Btw fixade mina naglar också idag. Så ni vet!
Nu blir det natti sängs<3

 

 



Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha hade jag inte sett filmen innan hade vi suttit PRECIS likadant , jag är exakt likadan :D Haha fan vilken grym dag vi ska ha idag också :D BÄÄÄSTA!!!



sunshine <3

2010-04-24 @ 11:11:04
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0