Fredag!

Denna vecka har gått så fort.. asså seriöst, helt sjukt!

Men iallafall idag kom min pluttinutt och hämtade mig på jobbet, slutade som sagt kl:18.00. Hans kusiner var också med Noel och Matilda =).. Söt ungar! Så dom var på mitt jobb. Kan ni gissa var dom var någonstans? Jo i lekhörnan. Och på tavlan där så ritade dom bild på mig och Fredrik, Hahaha visst är det likt! ;)

Åt middag för typ en timma sedan. Och som sagt det är FREDAG!! Men det blir inget röj/festande (denna helg). Utan denna dag ska jag umgås med familjen och dricka lite och ha kul.. Hihi!! Känner att jag är helt slut i kroppen, efter en hel veckas arbete. PUH! Jag ska verkligen KOPPLA AV denna helg, känner att det skulle behövas! =)
Så man är pigg och allaert till nästa week..
Hörs sen<3






Kommentarer
Postat av: Katja

Japp, visst är det sötungar....och dom är mina..hi hi, men det går bra att låna dom i några timmar...

Kram

2010-04-09 @ 21:28:21
Postat av: Sandra

Hehehe :D

2010-04-10 @ 12:30:52
URL: http://sweethi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0