vadå MITT PROBLEM??

kan du fatta att hon inte var på den där festen hon ligger fan hemma med gisp vad är ditt problem sandra.. och vad stör det dej om milla skulle vara med fredde ni är inte ens tsm längre du styr inte över honom längre han har gått vidare han har kul..snälla kom inte och knacka på våran dörr så sent på natten:s du är inte frisk :S

För det första så är det du som har och är problemet!
Och för det andra så kan du vara vänlig och ta redan på fakta, innan du öppnar din käft! För du har inget att säga, det enda som kommer ut från din mun är inte ens hälften sanning!
Och för det trejde: BYR DIG INTE OM MIG!

Sådär nu har jag fått säga mitt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0