LITE ÖVERALLT!

Guuud vilken kväll det va igår!
Allt började med att jag drack hemma och sen drog jag upp till Passione och va där tills det typ stängde. Sen så kom issa och hämtade mig där, så vi drog hem till henne och drack. Men sen så skulle vi på någon fest vid mig..

Men så blev det inte direkt, För att Fredrik kom till Salem efter när (Fredrik,Jonas och Pata ) hade åk in till stan för att hämta mina tjejkompisar :O Jaa jag blev så grymt irreterad! För det första så hade jag snackade med Jonas typ hela kvällen för jag ville inte störa dig (Fredrik), för då tycker du att jag är så jobbigt och shit. Men grejen är att DU sa till mig att jag skulle få svansa?!  När jag väl vill prata med mig.. ( Då känns det som att du ingrorerar mig och har aldrig tid och lust!
Du skrev inte ens till mig att du va vid passione igår kväll? Du skrev inte till mig att du skulle inte till stan och hämta mina förbannade kompis? Jag får alltid ta reda på saker själv när det gäller DIG!
När vi va tillsammans du kunde inte du vara ärlig mot mig! Men jag var 100% ärlig mot dig och sa allt till dig osv. Men det kunde inte du göra, Fattar inte varför ? ( Då när vi hade förhållande)
Men nu när vi inte har så kan du ändå inte vara ärlig mot mig och säga något, får alltid veta något om dig på ett annat sätt! Du hade aldrig öppnat din käft mot mig!

Du måste ju förstå att jag blir ju fan mer surare när du inte säger något till mig eller något? Men om du sak hålla på bakom min rygg.. så fine! Ärlighet vara längst! Och plus att du kunde inte vara ärlig mot mig under vårat förhållande och inte ens nu när vi är vänner!
Så det skulle nog ALDIG mer funka mellan oss igen om du ska hålla på så här. Att jag inte ens kan få ett förtroende utav dig? Och du har precis dumpat mig, men du kanske vill att ditt liv ska se ut så här?
I don't know?!



Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0