THE STUDIO

Jaa då va man hemma från The Studio.. Jag säger bara det tog tid det!
Först när vi kom ditt jag och lollo då fick vi sitta och vänta på sminkningen och hår fixet i en timme och tjugo minuter :O Så det va inte så kul att bara vänta.. Men sen efter så fixa hade fixat oss så fick vi vänta i tjugo minuter till, tills dom ropade upp oss. Och då fick vi gå in i ett rum med oilka bakgrunder och stå där och posa ;)
Det va grymt! Men det kostade (satan)!!! Men jag köpte 10stycken bilder för 1600kr. Men sen så fick jag en bild gratis..  Så imorgon får ni se hur snygg/sexig jag blev ;) Jag är så läcker.. Och ja jag vet att jag har ett bra självförtroende och det ska man ha! så det är inget fel på det =)
Tycker ni att man ska ha ett bra självförtroende?! Det tycker jag iaf.
Och jag fick själv välja vilka vilder. Och sen så fick jag det på en cd-skiva! men jag har verkligen ingen lust nu att lägga in dom. För jag är helt slut! Och gissa vad jg har ätit på hela dag! Flingor och mjölk åt jag innan jag drog och det va vid 14.00. Så ni kan snacka om att jag var döööö hungrig! men nu är jag mätt och belåten ;)
Så nu ikväll ska jag bara ta det lugnt. Och tänkte gå och lägga mig om en stund.

Puss <3 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0