SVAR OM VARFÖR.....

Varför var sweethi (Sandra) så förbannad och irreterad och allmänt galen igår kväll?! Och så besviken?!

Nu ska jag berätta en sak för er.. Så här va det att jag skulle på Handledar kurs igår kväll med min mamma och pappa. För dom tänkte okej vi ställer upp på Sandra för hon vill så järna ta sitt körkort. /Men visst det är mcyket innan man kan göra innan man kan ta det/ - De håller jag med om. Men det är alltid bra början och börja nu!
Men som sagt mina föräldrar är skilda. Och min mamma har hittat en ny kille för typ 6 månader sedan. Och han vill inte att min pappa ska med på kursen. För att det är min mammas ex. Men shiit säger jag dom har två barn tillsammans! Men så han höll på som fan så mamma kunde inte gå med mig och min pappa på Handledar kursen. För att mammas kille höll på som han gjorde och det är lågt.. Men liksom det här är för mig! Inte för att dom ska träffas och snacka. För man sitter bara och lyssnar i tre timmar ungfär. Men han är så störd!
Men min pappa blev rätt irreterad på det där.. För det förstördes för mig!!
Och jag kommer aldrig förlåta han för det han har gjort nu mot MIIG! Vad har jag gjort han?! Han får faan se till att skärpa sig, annars så kan han dra. Och det kommer jag se till.

Det är därför jag har varit så förbannad för han har förstört allt. Är så piss på han och hans betende. NU FÅR DET FAN RÄCKA.
Men nästa vecka så ska mamma boka en ny tid. Så det ser jag fram emot! Och ingen kan förstöra den kursen då för mig. För då kommer jag bli helt TOKIG!( och det lovar jag )

Puss / Galna sweethi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0