LEDIG- Tjohooo

Åhh vad skönt det har varit att få va LEDIG idag och imorron ;)
Men igår tänkte jag att jag skulle gå lägga mig tidigt för jag har ju ändå skola på onsdag..  SÅ att man kommer in i en rutin. Men så blev det icke! Först satt jag vid datan ett tag på kvällen.. Sen så hoppade jag i sängs, men då va inte jag så trött som att jag trodde att jag va. Så jag kollade på tv:en och smsa:de ett tag. Så jag somnade typ runt tre. Och så vaknade jag vid två på dagen, * värsta sjusovaren* hehe. Men Det jag har hunnit och göra nu är att jag har duschat och typ pratat i nallen ;) Och nu ska jag börja städa inne på mitt rum innan min mamma kommer hem, för om inte.. Så kommer det bli värsta livet här hemma :P Och det vill man ju inte att det ska bli! xD
Och sen får vi se vad som händer, under dagen =)

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0