HEHE- as kul kommer det att bli ;D

Heej på er!
Blir alltid lika glad när jag ser att det är rätt många som har läst min blogg. Men sorry för dålig uppdate today! My bad..
Men det jag har gjort idag är att jag har mött johanna ett tag, sen så drog jag till skolan ( var tvungen) att prata med min lärare osv. Inte mycket mer med det.
Sen så möte jag min lill-sis PILLAN :D Vi snackade ett tag osv. Kändes att det behövdes också då samtidigt som jag fick min kjol och mina shorts. För imorgon är det bara att POSA och LE framför kamerorna ;)

Det va så här att min kompis ida, hon va på en sån här dag "Model för en dag" inne i stan. Och då kunde hon erbjuda dom några namn och tele så skulle dom ring upp och fråga om man ville komma och så bokar man en tid.
Men nu jävlar gäller det.. Det blir jag och lollo min kompis som åker in.
Nu under kvällen så har jag provat kläder inför imorron. Och sen kollat på tv och bara haft det coolt :)

Nu tänkte jag krypa ner i sängs.. Hörs imorron :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0