REN FAKTA!...

Ja jag är onykter, hoppas att ni fattar vad jag skriver.

Kvällen jävligt bra!
Men så mitt kallade "ex" som jag nu ångrar att jag träffat.
Asså han har gått så många gånger bakom min rygg ni kan inte fatta själv!
Och nu när vi är så kallde vänner eller jaa va " vänner" så ljuger han fortfarande. vad har han att förlora?
OM jag säger så här.. jag har ALLTID varit ärlig mot denna människa!!! kan inte fatta varför? Eller jo det kan jag för att jag får dåligt samvete om JAG nu skulle ljuga eller dölja något. får inte killar det?? Man börjar ju undra.
Folk på den där festan säger att han är med sitt ex! hur jävla desperat får man bli? :O Men kul att han har hittat någon så fort!!
Har inget mer att säga att jag aldrig har blivit så sviken i hela mitt liiiiv. Och att den person kan göra så mycket? Fattar inte... Men det han inte vet det lider han inte av. Men det jag vet det lider jag av!
Men nu ska jag faaaan försöka eller jaa SKA gå vidare. För det första vill man inte ha någon kille som går bakom sin rygg och håller på att dölja grejer osv. Att jag kunde ens stå ut nästan över ett ÅR!
Och det här är ren JÄVLA fakta. han har själv ekänt det här för mig!!

Hej då på er mina blogg-läsare =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0