DAGS DAG/ SKOLAN!

Under dagen så har ett gått segt.. Möte Johanna ett tag. Sen gå drog jag hem och fixa lite och så. Sen efter maten så fårgade Johanna om vi skulle ut och åka med Robbins bil. Jag bah visst. Så kom dom och hämtade lilla mig :) så åkte vi till ett ställe i Tumba och åkte runt lite. Det va skit kul. Men som sagt det är alltid lika kul att få köra bil ;-)hehe.. Sen nu är jag hemma och skriver i min blogg och tråkat framför datan lite :p



Och imorgon är det skola.. /SUCK/ Orkar inte, men jag måste. För jag fick reda på att jag har prov imorgon och för det fösta så har inte jag ens någon bok eller några anteckning :s så hmm. Jag undrar ifall jag kommer lyckas :/ NOOT! men jag får plugga lite innan jag början det lektionen ;-P Men önska mig lycka till iallafall!




Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0