Vadå TRÖTT!

Dagen började med att man försover sig. GREAT! Men det ska man inte deppa för. För imorgon är det ju skolan och då är det bara att kliva upp :)
Men annars under dagen så har jag städat och fixat för imorgon fyller min mamma år. Tänkte vara lite snäll och hjälpa till.
Men sen så senare runt sju, så åkte jag och Fredrik till City Gross för han skulle beställa sin tårta som han ska ha. För han fyller år på Fredag.. Fan va många som fyller år hela tiden xD Men så gjorde vi det. Och efter det så tog vi en kaffe på donken. Så kom sedan Johanna och Robbin ditt och va lite sosis mot oss :-) Men efter det så drog vi hem till Johnny och softade där.. Och jag körde charader, bara det säger att jag är döö trött. hihi. Men det va skoj. Johanna dog av grav!!! För att jag är sååå himlands rolig :D haha.
Men en kul/rolig dag har det varit.
Natti natt =) <3


Så cool bild.. Svergie flaggan är "gjord" av sköljmedel xD hehe



Jag dricker min kaffe platte.. Oj menade latte =)



Hehe över trött xD












Kommentarer
Postat av: Jessica

hahah de är bra sandra , är man övertrött ställer man sig själv upp o ned ;) as bral.

2009-10-09 @ 08:35:10
URL: http://missjessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0