HOS MIG! -En mys/rolig fredag...

Haha igår va det sååån rolig kväll, men Johanna och Lollo inklusiv min mor. Vi dansade och hade en riktig skojjs-ig kväll.. Men sen så frågade Fredrik ifall han och robbin kunde komma över. Jaag bah visst de är bara att komma ;-)
Så dom kom och vi lyssnade på musik och hade det jätte mysigt tillsammans,allihopa!
Men sen så runt elva så drog jag och tjejorna upp till passione. Och festade vidare där, Medans Fredrik och Robbin stanade hemma hos mig ett tag sen så drog dom ner till Röninnge pizzan :-)
Men vi hade så kuul, och det va värsta röjet på passi, (Passione).  Det va bra musik där och mycke folk.
Men de var en oförglömmlig kväll :D

Bilder från går dagen hos mig!


Lollo å jag <3


Jag å mamma. Hehe mamma försöker gömma sitt vin glas ;-)


Lollo tror att jag är på smällen :-P - Neej det är jag icke!


Pratar med Johannas kusin :-P


Trekants puss "typ" ;-)


Pussilipuss :)


En liten porrig puss ;-)


Wiiie :D


SKÅÅÅÅÅL!!!


Typ Okeej?! :-P

Tack för en underbar kväll :-) Livet är en fest! hihi
Puss er sandraa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0