Heron City

När jag och Fredrik väl kom till Heron city så var det trettio minuter kvar tills Mediamarkt skulle öppnas. Så vi tog oss en liten frukost på ett cafe där, jag va nu endå rätt hungrig... Det va så underbart gott, om ni inte har testat att äta frukost där.Då,då har ni verkligen missat NÅGOT måste jag säga!!! Och det var inte alls för dyrt heller, Precis en lagom peng.

Mummmmmaaaa!



Sedan efter trettio minuter så öppnade Mediamarkt, och det timade skit bra för vi hade då precis ätit klart våran underbara goda frukost!
Men vi gick runt och kollade där i butiken. Och sen så då när jag skulle köpa min mobil så hade inte dom färgen silver. Dom hade bara blå :/ Och det vill inte jag ha!. Så då drog vi till Elgiganten och där hade dom den =D
Och så såg jag värsta balla/häftiga grejerna! Jag kunde inte tro min ögon! hahaha

Kylskåp! Tvättmaskin!

Så som jag tycker: Jag skulle inte banga på att köpa sådant kylskåp när jag flyttar hemifrån. Men så ska det vara en Sverigeflagga isället! Och tvättmaskinen va ju COOLAST av allt. Sån ska jag bara HA när jag ska flytta hemifrån. Det är redan uppskrivet, Liksom det står ju bara på tvättmaskinen JAG TILLHÖR SANDRA! ;-)
Och jag säger bara guuh så jag kommer att tvätta då x) hihi.

*Puss <3*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0