FRIDAY =)

Äntligen fredag.. Har längtat hela dagen :D så mys och skönt!! Tycker inte ni det?!
Jag kan säga det redan nu att min helg komma bli lugn. Det har varit så mycke drickande och springade nästan alla helgerna som har varit hittils. Så idag ska jag dra iväg och bowla med några stycken. Det kommer bli kul, har inte gjort det på ett bra tag! Så det ska bli kul och se vem som vinner och vem som förlorar ;-) Lätt match kommer det att bli ;-P
Men slut pratat om det nu. hehe. Jag återkommer om det senare iallafall!
Men det jag ska göra nu är att jag ska fixa mig och små plocka lite i mitt rum. Och sen ska jag även möta Pillan och spifi trlovigtvis får se, så har har lite små brodis nu. /Vet inte hur jag kommer att hinna med allt, well see that!./





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0