Ett firande igen! Hurra, hurra...

Som sagt igår så firade vi min mamma igen.. Men det här gången va det hennes kompisar som firade henne. För förra helgen va det släkten. Mamma delade upp helgerna för annras skulle det ha blivit över 30 personer! Och det är mycket.. Så hon gjorde det på de enklaste sättet :-) Men det va jätte trevligt. Vi åt smårgåstårta och drack en del också sjöng vi karaoke det va riktigt kul, och alla va så prat-glada och skrattade hela tiden. Så det var livat här hemma. Sen va även några av mina kompisar här.

Mamma och lotta fjantar sig som vanligt!


Skååål! :D


Nu blir det snapsvisor xD


Jag och min goda Irish-Coffee.


Några av gästerna.


Min egna hemma gjord "San francisco typ"


Haha så KLOCKREN!!


Klädde ut min kisse :-P hehe Så sweet!



/-Pussilipuss-/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0