Helgen 9/10- 11/10

Oppps, sorry att inte jag har skrivit på fyra dagar i min blogg. Skämms på mig! Men jag har inte fått den tiden till att sitta vid datan och skriva.

Denna helg

Fredag:

I fredags så hade jag en liten fest hemma hos mig.Vi krökade och hade det jätte skoj..Men sen så senare så drog jag och lollo upp till passione OVANLIGT eller inte. Men vi dansade loss och drack tills det verkligen tog stop. Och det gjorde det efter ett tag för mig. Jag säger bara fyy fan vad jag mådde dåligt, ska aldrig mer dricka.. Men så säger man alltid. Och så dricker man ändå dagen efter, eller helgen efter. Men,men... gjort är gjort!
Men huvud saken att man har kul. För det är det som räknas och det hade jag verkligen ;-)









Lördag
:

Som sagt när jag vaknade klockan åtta på morgonen så var jag fortfarande full och hade sån huvud verk!
Också spyde jag på köpet med! urssh. Men sneare på dagen så vakande jag till liv så mådde jag mycket bättre.
Inte nog med att jag festade på fredag så skulle det bli partaj idag med!! Hur fan ska jag orkar liksom, så tänkte jag.
Men släkten kom iallfall runt kl: 16.00 så då åt vi smörgåstårta såååå himlands go! det är den goaste jag någonsin har ätit :D Men sen efter det så drog jag upp ill Fredrik för där va ju alla och för festade. Och senare på kvälls tippen så drog vi ner till rönninge pizzan.. Och festade där nere, men jag tog det lugnt med tanke på hur jag mådde på morgonen liksom. Men det jag drack var tre san francisco. Men där emot så Fredrik Eriksson så jävla full jag fattar inte själv.. eller jo det gör jag för så full som han va idag, så full va jag i fredags. hehe..
Men vi hade jätte kul vi sjöng karaoke och inte nog med det så va jag och Johanna dom första som sjöng där ;-) Sen sjöng ju alla till och från så där, men vi livlade upp stämningen från första början! hehe















Söndag:


Tog det bara lugnt och degade hela dagen =) Inte så mycket som hände.

Puss :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0