Dagens dag - Lördag!

Och nu tänker ni säker; Vaa drack du inte igår?! :O - Nej det gjorde jag faktiskt inte, inte en endaste droppe måste jag säga! För vi åkte iväg och bowlade som sagt och så hade jag mens värk senare på kvällen, och då har man inte någon större lust att dricka. Det vet ju vi tjejer!
Men idag tänkte jag ta någon grogg här hemma, bara för att få känna att det är lov nu =D hihi
Hade inte tänkt att dra ut, bara vara hemma och softa! Så mys ska det bli. (Se vilka som senare kommer förbi.)

Men det jag har gjort idag är att bara tagit det lugnt på morgontippen, sen har jag hjälp Fredrik med att städa ur hans bil. Har fixat,donat och rensat, med den bilen i någon timme. För han ska nämligen sälja den nästa vecka.
Men nu är jag äntligen hemma, så nu blir det att man äter något sen hoppa in i duschen och sen fixa sig. Och sedan är det bara att börja dricka =D.



*Kisselemiss, see you zon*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0