Blir inte av?! Kommer bli av?! =)

Åhh. jag vill, jag vill!
Jag vill åka på den där halloween kryssningen /nu på Onsdag/. Jag skulle egentligen åka på den. Om jag skulle åka med den så skulle inte jag behöva betala ett piss! För det va min killkompis som ville att jag skulle med och han hade en biljett kvar. Och så skulle han betala det jag ville ha på taxfreen. Så cute av han. (För jag har inga pengar, Därför erbjöd han sig.)
Men det blev inte av Pg.a att han trodde att det kanske skulle bli något mellan oss (som jag skrev i ett tidigare inlägg) Men det enda jag vill det är att bara vara kompis. Och det kunde han då typ inte acceptera direkt. Men nu har han gjort det så vi är bara vänner! Men eftersom att det har varit en dålig stämning mellan oss sen jag sa det till han hur jag tyckte och tänkte.. Så blev det inte av.
Men WHATEVER! Jag tar igen det nästa år. ;-)





Men jag är så sugen på att åka en kryssning lite senare. Jag tänkte typ i December /då har man pengar/. Ska snacka med några se om någon vill hänga på.. Så man kan planera lite och så. Om det blir av *host* det KOMMER BLI AV! Det ska jag se till =D För det är såå jävla kul att åka kryssning!


*Puss, på att en kryssning kommer*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0