Torsdag:

Så där nu var man hemma! Så härligt.
Jag kom knapp upp imorse även så började jag kl:08.00 och slutar 11.00 inte så falig dag. Men endå va så förbannat trött bara. Men man fick ju lite sömn på lektionen, haha jag satt upp och sov! helt sjuk, då är man trött!!! Men nu känner jag att jag är inte så trött länge, men det skulle vara skönt att ta en lite tupplus, nå vad säger ni?! Ska jag,ska jag inte?

Yeees äntligen!
Solen är här, det va på tiden det, trodde nästan att den hade försvunnit helt! För det va varit så trisst väder ute, regn å regn och man känner att det är inte kul. Men blir så deppig när det är sånt väder ute, bir inte ni det?! Men,men whatever solen är här nu :) så jag ska inte börja klaga :p

Så här ser min torsdag ut:




-/ Puss<3/-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0