Skönt att komma hem!

Har varit hela dagen i skolan inte så faligt har det varit. Vi började halv tio och hade upprop i ett klass rum. Sen efter det så gick vi till huddnge gymnasium i aulan och kollade på en teater. Den va så skojsig! ;D Efter det så hade vi lunch sen hade vi bara en lektion till och det va att man skulle sitta i olika grupper och då , diskutera om just den här teater'n som den handlade om och det var: Alkohol och Droger, Inge mer med det...
Sen direkt efter när jag slutade så åkte jag till skärholmen *igen* och handlade det sista julklapparna och lite grejer till mig såklart, (kommer aldrig från ett ställe om jag inte har köpt något till mig) ;-) Efter tag kom min lilla plutt så tog vi en fika där i skärholmen på samma gång =) Så gooott!!!!

Jag måste ju belönas, för att jag är jag ;D Köpt egna julklappar till mig själv! haha

Bronzer Powder


Dags att fixa naglarna ;-)


Massage, söt liten glittrig ficka, lösögon fransar, foundation, Mascara!


Min katt måste ju också bli lite bortskämd! :D





Så jävlaaaaa gott!!!!!<3



-/Puss<3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0