Kvällens "Happy Halloween" bilder!



Mamma är på G ;-)



Hahahah,,



Kusin tim och jag :)


Min söta syster :D



Mamma och morfar :)



Så vidrigt. Tur att det va bara ett skämt!



Mamma och hennes kille.


Oooohh :)



Kärleksparet!


Dockan och liket?! Eller?! - Dom är ju bara för söta :D


Scary!


Hihi =)


SKRÄMMANDE!!!!


Lillla kusinen =)


Puss på dig <3


Hehe pucko't själv!? :-P


Det va en riktig trevlig kväll i bålsta må jag säga! God middag och ett glatt folk. Och förstårs mycket pratande.. Och sen fick man ju en chock på hur alla såg ut osv, hihi. Men det här är några bilder från ikväll! Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av denna FREDAG! Som jag dock tycker att jag skulle behöva, en rejäl NJUTNING med min kära pöjjk!


Have a nice night, i will have! ;-) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0