Hihi xD

Det jag har hunnit och gjort idag är: städat mitt rum, möblerat om lite, och även bytt gardiner :) Visst är jag duktig?!!!  Och sen har jag även hunnit och handla lite grejer, mer skit grejer men jag va bara tvungen ;-)
Men jag känner att jag är helt slut, efter allt handlande idag helt sjukt va trött jag har varit. Men sen efter då när vi åkte från Alby hem till Johnny och kollade på Paradise hotel så bra program :D

Detta va det jag handlade:


Nu tänker ni säkert så här, Svart gran? Hmm..  Vadå hata jul? - Hehe
nej,nej så är det verkligen inte! Snarare tvättom I LOVE CHISTMAS!
Men liksom det finns ju rosa, blåa, vita granar och även dock svart. Men
jag tycker att granen passar så bra till mina gardiner för dom är också svarta.


Alla eller ja dom lesta säger att denna grej är så skön att klia i huvudet.
Så jag köpte den och jävlar va skönt det är :D Inget dåligt köp det inte.


/-Puss Sweethi<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0