Heron City....

OMG... Kan ni gissa vem jag träffade när jag va på heron city?! :D -Carola häggkvist! Och kan ni gissa vem hon stod och pratade med då? -Jo nämligen: Greger från Andra avennyn! Fett coolt!
(Vad säger man två fluger i en smäll?!)

Jag och Carola =)


Johnny, sämsta fotografen!


Jag - Men det är ju duu!
Carola - Jaa det är jag :)
Jag- Jag måste bara få ta en bild!!
Carola- Javisst, men jag måste skynda mig till bio:n.
Jag - Okej!
Klick..
Carola - Gu så söt du är!
Jag - hehe tack, herrå! :D


Men det va kul att få träffa henne. Folk säger att vi är så lika varanda! Hehe lite kul att höra ändå, men det fick jag mest höra när jag va mindre.. Men nu förtiden så säger nästan alla att jag är lik Sandra bullock. (hehe)


Ni undrar dock vad gjorde ni på Heron city?!

Jag, Fredrik, Johnny och sebbe spelade bowling nämligen. Och Jocke bara följde med.
Men det va jätte kul att spela bowling =) Tack för en kul kväll på Heron!!



* Puss glad SANDRA :D <3 *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0