Dagens kväll

Dagens kväll har sett ut så här.
Till en början så hade jag så himmlands tråktigt. Så jag och Fredrik drog ut och mötte johanna vid Centrum sen kom Robbin. Så vi stod där ett tag och bara snacka, den drog vi upp till krysset (filmkjedan) och köpte lite gått. Så frågade jag vad är det som händer egentligen?! Alla bah jag vet inte har ingen aning. Jag bah bra då drar vi hem till mig och spelar kort =) Så drog vi hem till mig och spelade kort, jätte kul va det för jag vann så klart. Vi spelade plump! :D Hihi
Man brukar ju alltid bli sugen på någonting när man dricker vin eller öl. Så vi åt chokladpudding som jag fixade, sen gjorde jag även en kaffe cool till mig och Johanna. Mummma!!! :D
Sen satt vi bara och snacka goja. Det har faktiskt varit en Fredagsmys kväll må jag säga =)


Kort kväll =)


Bevis på att jag VANN!


Sött litet hjärta =)



Pussilipuss på dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0