Tisdag. . .

Hem min underbara blogg, Idag har det varit en riktig skön dag. Har varit på Praktiken som vanligt och jul pyntat lite i butiken. För imorgon mellan kl: 10.00 och 13.00 så bjuder Flugger på "jul lunch" till alla målare. Och som tur är så slutar jag typ vid 11.00 så då hinner jg ditt och äta lite även jobba någon timme (troligtvis). För sen senare KANSKE Jag och Fredrik ska till en inspelning, Har ni hört talas om "Circus Möller" har nämligen fått gratis biljetter ditt ;-) Men grejer är att jag måste fixa ihop 6 personer. Annars kommer vi inte in. Så det är lite brottom nu att fixa ihop ett gäng!!



Men just nu är jag hemma hos Lollo och Tomas. Kom hit för en timme sen drygt. För egentligen va det så att jag och lollo skulle ta e kaffe och bara snacka lite.. Men när jag kom hit så frågade Tomas mig om jag ville ha mat. Jag bah ara :) Så då blir man också bjuden på mat, hihi. Och sen efter det så blir det kaffe och ... 



-/Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0