Svininflensan

Man har ju hört så mycket om att man ska ta sprutan mot svininflensan. - Men neej jag ska inte ta sprutan. För det första är inte jag med i någon riskgrupp om att jag skulle få svininflensan. Och plus att det är bara en vanlig inflensa. Liksom folk har ju dött av att tagit den förbanande spruten! Aldrig,aldrig att jag kommer ta den.
Liksom dom listade ut "botemedlet" så fort. Men varför då tar det så lång tid att hitta botemedlet till cancer? dom har inte ens hittat något än...  Men svininflensan kom dom på fortate än kvick! Svininflensan(Grisinflensan) är en bluff, eller en stor del av det iaf. För sprutan kan ju liksom döda personer. Ni har väl läst om det i tidningen?! Så hemskt!






-/Puss <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

oj jag som har tagit den:O

2009-12-16 @ 23:18:06
URL: http://missjessy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe va på din vakt ;-)

Men du är inte med i någon riskgrupp. :-P

2009-12-17 @ 17:32:31
URL: http://sweethi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0