Onsdag :)

Så där nu har man kommit hem från skolan och även jobbet! Helt slut är jag.
Vad är det som händer idag?!
 - Det ska jag allt tala om för er, Jag och Fredrik ska hyra en film och köpa lite gotti gott och bara mysa. :) Men just nu är han iväg med min pappa till eskilstuna, för min pappa har lämnat in sin bil på lagning för ett tag sen och nu idag blev den klar. (Så Fredrik ställde upp, så han kunde få hem sin volvo ;-))


Sen måste jag även plugga till ett prov som jag har imorrgo :/ Religon av alla ämnen som jag hatar!
Men jag fattar inte varför man ska ha det ämnet?! Eftersom att jag nu ska jobba i en butik, ska jag  stå där och kolla se vad folk har för religon? Jag tycker det är helt sjukt.. Hahah Men aja det är ett måste! Inge jag kan gör åt.
Önska mig lycka till iallafall :D







-/Puss & Smek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0