Olle Waller

Det va inga problem för mig att komma upp imorse iaf, (som tur va) Man vill ju inte missa Olle Waller som kom till våran skolan idag :-P Det va lite kul att se han stå där och snacka om sex live. Annars så har man bara sätt han på tv:en. Han snackade i en och en halv timme, så den sista stunden så kunde jag knappt sitta stil. Och då är man inte så koncentread heller. Men,men.. Det va iaf lite skojjsit. =)

Men liksom det mesta vet man ju om sex. Man har lärt sig själv och även i skolan osv. Men det han gör det är att liksom för djupa allt eller hur man nu ska säga. Och när man snackar så är det komplicerade ord som man använder sig av. Men man fattar iaf själva handlingen om det han snackar om. Men sen finns det ju många som inte får svar på sina frågor. Men lite borde man ha begrepp om (när det gäller sex), tycker inte ni det?! -Jag tycker det iaf! Sen i försig så finns det ju vissa frågor som man vill ha svar på ja, det håller jag med om. Men om det är så att DU vill ha svar på din fråga så kan du gå in på www.Kondom.nu det tipsade Olle om till alla oss som satt i Aulan, om man har frågor eller bara allmänt undrar över något!!.
Lycka till! :)





-/Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0