Nobody!




070-*** ** ** ringde mig och sa att en viss nobody har skrivit ett inlägg om mig i hennes blogg.. (Rykterna sprider sig fort farm)

För det första:
Vet jag att du har en blogg, men jag vet inte vad du heter och vill inte veta heller!

För det andra:
Så lägger jag inte ner tid att ens kolla din blogg som du tror. (Ser säkert förjävligt ut, skulle jag tro!)
Det är du som lägger ner tid och rader om mig på DIN BLOGG! *Fan va coolt*

För det tredje:
Jag har inte ens försökt att skriva några jävla kommentarer i din blogg, som du påstår.
Som sagt du är förfluten för lääängesen! ;)

Så ditt snick snack kan du behålla för dig själv!
And I know you read my blog BIIIITCH.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0