Kommit hem från Cirkus Möller!

Så där nu har jag kommit hem från inspelningen "Cirkus Möller".
Det va riktigt kul måste jag säga, har faktskt inte tdigare varit på någon sån inspelning så det kommer bli kul att se det på Fredag för då kommer det sändas på kanal 4 kl:21.30. Missa inte det  ;-) Får hålla ögon öppna iaf ni skulle se mig :D
Faktiskt så satt jag längst fram precs vid scenen, hehe. Får se om man ser mig på tv:en!
Och kan ni gissa vem som va där också i publiken?! ;-) Japp, Bobby som va med i "Mammas pojkar" om ni kollar på fredag så kommer ni att se det. Även så kommer ni troligtvis se: Johanna som satt bredvid mig. Och sen så satt Fredrik,Robbin och Johhny lite längre bort.
Men det va mycket omtagningar och man skulle klappa händerna och se glada ut osv.. Jobbigt! Men det ska bli kul att se på FREDAG!! :D
Delvis så kostade det inget.. Fick grats biljetter av Fredrk sysslng som dock inte kunde gå, Va väl tur det =)

Väntar på att få komma in någon gång!


Bätte en bild än ingen xD



-/Puss
Sandrii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0