Home sweet home'

Nu har man kommit hem igen till sin sköna säng med min nya data i famnen, lovely!
Efter när jag kom hem från en lång shopping runda med: Jonas, Älsklingen och min sis så drog vi ner till rönninge Pizzan och åt lite käk. Sen åkte vi till jonas garage för Johnny skulle byta något på bilen så han behövde Jonas hjälp. Men dom skulle ta det någon annan dag för att Jonas hade inte rätt verktyg. Men,men whatever!
Har även varit hos Johnny och tagit en kaffe kom hem därifrån för ett tag sen. Så skönt att vara hemma, är helt skut. Jag har inte fått sova ut en endaste gång på ungefär två veckor :/ Så det ska bli skönt att få sova ut, ÄNTLIGEN!
Har nämligen jobbat efter skolan och helger! Pjuuuh. (Jobbigt värre)




-/Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0