Den 23/12

Kan ni tänka er att imorgon är det JULAFTON, Så himlands underbart! Längtar så.... Gör inte ni det?! .-P Öppna alla paket, äta god mat och ett trevligt umgänge! -Just love it!


Sådär då har man hunnit köpt de sista julklapparna. Tur att jag fick sluta tidigare.. Annars vet jag inte hur jag skulle ha hunnit med..?
Sen har jag även fixat min julkläning som jag ska ha på mig imorron :D Ni kommer få se en bilden tomorrow, Spännande?! ;-)
Och sen har jag också stor städat mitt rum eller ja, Fredrik har gjort det en del iallafall :) Han är så gullig!
Å så nu ska iväg en snabbis till jonas och bara snacka lite granna...


Hörs imorgon tomtenissar :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0