:D

Så där då har man kommit hem från skolan och jobbet. Japp, ni läste rätt JOBBET! Har nämligen börjat jobba extra nu på Flugger, jag började faktiskt igår. Så efter skolan så åker jag dit och worki,worki ;-) Sen kommer jag även jobba lördagar ( Men kanske inte alltid varje lördag, för man vill ju också ha lite fritid. Men dock så är det inte så sent man jobbar på lördagarna, sen blir det ju ob. Men vi får se.) Så nu är det fullt ös på mig!

Just nu gör jag inte så mycket, kom hem till Lollo för ett tag sen, ska strax fixa ordning min blogg lite snyggare, lite bätte och lite finare ;-) Men nu ska jag kolla på "Mammas pojkar som börjar om några minuter, SEE YOU LATER!


Måste på mina er om att:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0